جستجو
پنجشنبه 01 آذر 1403
EN
صفحه اصلی
نگارخانه ها
اماكن زيارتي مكه مكرمه
اماكن زيارتي مدينه منوره
اماكن زيارتي عتبات عراق
اماكن زيارتي عتبات سوريه
حج و عمره
اطلاعيه ثبت نام حج تمتع
لیست کاروان های حج تمتع 1402
اطلاعيه ثبت نام عمره
فهرست كاروانهاي عمره 94
اعلام اولويت فيشهاي عمره بانك ملي
اعلام اولويت فيشهاي عمره بانك ملت
نقل و انتقال فيش تمتع
نقل و انتقال فيش عمره
امنيت در سفر
هتلهاي مكه مكرمه و مدينه منوره
عتبات عاليات
اطلاعيه ثبت نام عتبات
اعزام هاي دوره جديد
امنيت در سفر
هتلهاي كربلا
هتلهاي نجف
اماكن مقدسه
اماكن مقدسه مكه مكرمه
اماكن مقدسه مدينه منوره
اماكن مقدسه عراق
اماكن مقدسه سوريه
تماس
دفتر حج و زيارت استان
بعثه مقام معظم رهبري
مركز آموزش كارگزاران
شركت مركزي كارگزاران
بیانیه حریم خصوصی
بیانیه توافق سطح خدمات
راهبرد مشارکت در تارنمای حج و زیارت سیستان و بلوچستان
فرم رای گیری برخط ( نظر سنجی ) خدمات
میز خدمت
میزخدمت سازمان حج و زیارت
سامانه ها و خدمات الکترونیکی ویژه زائرین
میز خدمت الکترونیکی
تعرفه خدمات و هزینه اعزامها
تعرفه خدمات و هزینه اعزامها
راهبرد مشارکت در تارنمای حج و زیارت سیستان و بلوچستان
تماس
/
راهبرد مشارکت در تارنمای حج و زیارت سیستان و بلوچستان
راهبرد مشارکت در تارنمای حج و زیارت سیستان و بلوچستان
افزودن
راهبرد مشارکت در پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت سیستان و بلوچستان
پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت سیستان و بلوچستان در راستاي انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي کند با برنامه محوري، نگاه سيستمي، پشتوانه آمايشي و توان کارشناسي خدمات باکيفيتي را به طرز شايسته و در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين ارائه نمايد.چشم انداز سازماني ما آن است که همواره بعنوان يکي از بهترين سازمان ها در خدمت رساني نزد مردم شناخته شويم. ارائه خدمات علمي ، دقيق ، کارشناسي ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صدر ارزش هاي سازماني ما قرار دارد.
هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخورد هاي حاصل تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکانپذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.
در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت سیستان و بلوچستان برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران و کارشناسان دستگاه هاي اجرائي عمومي را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد. پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت سیستان و بلوچستان تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائي را در سرلوحه کار خود قرار داده است.
مي توانيد از طريق منوي تماس و صفحه پرسش و پاسخ ما را از نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود آگاه سازيد.
محتوا...