یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

رئیس سازمان حج و زیارت : 12 بهمن ماه نماد استقامت ، پایمردی و ولایت پذیری ملت ایران است

  • 13 بهمن 1397
  • 07:05
  • 0 دیدگاه
  • 242 بازدید
  • Article Rating
رئیس سازمان حج و زیارت : 12 بهمن ماه نماد استقامت ، پایمردی و ولایت پذیری ملت ایران است

رئیس سازمان حج و زیارت در پیامی به مناسبت آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، 12 بهمن ماه را نماد استقامت ، پایمردی و  ولایت پذیری ملت ایران عنوان کرد که با هدیه خون هزاران شهید ،پرچم پرافتخار میهن عزیزمان را به اهتزاز در آورد و ارزش های اصیل انقلابی و اسلامی خود را به منصه ظهور نشاند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت علی رضا رشیدیان در پیامی که به این مناسبت منتشر شد ، افزود : امروز هم این ملت در جنگ گسترده اقتصادی دشمنان قسم خورده با اتکا به توانمندی های خود،در سایه خداباوری و ایمان به آیه لاحول ولا قوه الا بالله چون همیشه متحد و همدل در اوج عزت، خودباوری و اقتدار خواهند ایستاد تا پرچم شرف،غیرت و آزادگی شان تا همیشه تاریخ بر بلندای تارک این سرزمین در اهتزاز بماند .

 متن کامل این پیام به شرح زیر است :
از12 بهمن57 تا 12 بهمن 97 چهل سال گذشت،چهل سالی که به دلیل استقلال خواهی وعزت طلبی یک ملت،دشمنان و مستکبران، توطئه ها علیه این ملت کرده و جنگ هشت ساله و فشارها و تحریمها تحمیل نمودند. 
آری چهل سالگی انقلاب در پس همه اتفاقات ، اوج پختگی این انقلاب و ملتی استوار ،آزاده و آزادیخواه ، مومن به باورها و اعتقادات دینی و ملی، امام خمینی (ره) و شهدا و مطمئن به رهبری مدبر و آگاه است که درتمامی فراز و نشیب ها با اتکا به این داشته ها سربلند بیرون آمده است.
 اینک سالروز چهل سالگی انقلاب،نمادی از چهل سال اقتخار و عزت است از میدان های رزم تا میدان های ورزشی و میدان جهاد علمی و اقتصادی که امروز محور همت مردمان این سرزمین است.
 چهل سال رشادت و دلاوری است؛ آنجا که زنان و مردان این سرزمین برای استقلال و آزادی در مقابل استبداد با دستی خالی، قلبی مطمئن و اراده ای آهنین ایستادند؛ آنجا که در جبهه های نبرد در مقابل صدامیان سینه سپر کرده و یا هنگامی که کمر همت به سازندگی ویرانی های هشت سال نبرد نابرابر بستند تا امروز که در مقابل هجمه های روانی وجنگ تبلیغاتی واقتصادی دشمن چون کوه ایستاده  و باز هم این مقاومت و اراده سخت این مردمان است که پیروز خواهد شد.
12 بهمن نمادی از استقامت ، پایمردی و ولایت پذیری ملت ایران است که با هدیه خون هزاران شهید ،پرچم پرافتخار میهن عزیزمان را به اهتزاز در آورد و ارزش های اصیل انقلابی و اسلامی خود را به منصه ظهور نشاند.
 مردمی که ایمانشان، دشمن را بارها و بارها درهم شکست و این چهل سالگی شروعی برای دور(یا اوج) افتخار این ملت خواهد بودتا چون همیشه اینبار نیز در جنگ اقتصادی گسترده دشمنان قسم خورده با اتکا به توانمندی های خود،در سایه خداباوری و ایمان به آیه لاحول ولا قوه الا بالله چون همیشه متحد و همدل در اوج عزت، خودباوری و اقتدار بایستند و پرچم شرف،غیرت و آزادگی شان تا همیشه تاریخ بر بلندای تارک این سرزمین در اهتزاز بماند .
ملتی که امروز دیگر در برابر استبداد تنها نیست و در این مسیر ملت های مظلوم و آزادیخواه بسیاری همراه شده اند و الگو گرفته اند و ما نیز در سازمان حج و زیارت به عنوان مجموعه ای که متولی این فریضه دینی با ابعاد فردی ، اجتماعی و بیش از آن بین المللی و فرصتی برای تعامل و اتحاد با مسلمانان جهان می باشد ، تلاش می کنیم تعاملات و ارتباطات در جریان ادای این فرایض بهتر برقرار شده و به سهم خود در تحقق آیه " واِعتَصِموا بِحَبْلِ اللّه جَمِیعاً وَلاَ تَفَرَّقُوا" در جامعه اسلامی ایفا نماییم .
 اینجانب با تبریک وگرامیداشت این ایام خجسته و ادای احترام به ساحت بنیانگذار كبیر انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی برای همه آحاد ایران اسلامی از مرد و زن و پیر و جوان آرزوی عزت و سربلندی در سایه رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش های دولت خدمتگزارتدبیر و امید دارم .

محمد تقی سرحدی امتیاز به خبر :
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست